SEPULUH HAL YANG HARUS DI KETAHUI TENTANG PENIH LELAKI


Walaupun tidak ramai di antara kamu lelaki yang agak biasa dengan zakar anda dan serigala, terdapat penambahan yang sedikit atau kurang daripada yang muncul. Dalam ciri ini, kami membincangkan 10 perkara unik yang mungkin tidak kami ketahui mengenai alat kelamin anda.


Apa yang kita panggil juga - todger, wang, willy, atau dangler - zakar adalah peranti yang kelihatan pelik. Tetapi di luar padang gurun dan mengejutkan, pasti perniagaan ini penting untuk survival spesies kami.

Apabila kita melihat zakar sebagai penyesuaian evolusi, ia telah melakukan yang terbaik.

Kita semua boleh mengatakan tanpa tidak sedikit keraguan bahawa zakar ayah anda bekerja, laksana yang dilaksanakan datuk kita, dan ayahnya, dan seterusnya, kembali melewati generasi-generasi berikutnya hingga kita menjangkau jauh di luar kelahiran umat manusia.

Zakar purba. Seandainya kita bertanya-tanya, zakar tertua yang diketahui berumur 425 juta tahun, dan sisa-sisa fosilnya kepunyaan artropod yang digelar Colymbosathon ecplecticos, yang bermaksud "perenang hebat dengan zakar besar" dalam bahasa Yunani.

Adalah sesuai untuk menggambarkan peranannya dalam mengekalkan spesies kita pada masa akan datang. Kami terkejut dengan betapa mudahnya zakar kita "diaktifkan." Setakat pembiakan semula, semangat palsu adalah lebih baik daripada peluang yang hilang.

Sebagai pengarang Mokokoma Mokhonoana pernah menulis, "Malah pelakon terbesar di dunia tidak boleh palsu pendiriannya." Ini membawa kita kepada realiti zakar pertama hari ini.

1. Ereksi kesatu Anda

Penis bermunculan siap. Adalah umum untuk bayi untuk terbit dari rahim dengan ereksi. Bahkan sebelum momen kelahiran, pemindaian ultrasound terkadang mengindikasikan janin dengan ereksi yang sepenuhnya terbentuk.

Berdasarkan keterangan dari sebuah riset dari tahun 1991, ereksi janin terjadi sangat sering sekitar tidur random gerakan mata (REM). Dan, mereka bisa terjadi sejumlah kali masing-masing jam. Tidak terdapat yang tahu tentu mengapa, tapi tersebut mungkin saja teknik tubuh anda menguji hal-hal dan menciptakan mereka berlangsung dengan benar.

2. Mitos ukuran sepatu

Mari anda berbaring yang ini guna beristirahat, oke? Berdasarkan keterangan dari sebuah riset yang diterbitkan dalam jurnal BJU International, tidak terdapat korelasi antara ukuran sepatu dan panjang penis.

Meskipun studi yang lebih tua - yang diterbitkan pada tahun 1993 - mengejar bahwa panjang penis berhubungan dengan tinggi dan panjang kaki, itu ialah hubungan yang lemah, dan pengarang menyimpulkan, "Tinggi dan ukuran kaki tidak akan bermanfaat sebagai penduga panjang penis secara praktis. . "

Juga, International Journal of Impotence Research mengeluarkan studi Iran yang menggali korelasi lain. Mereka memutuskan bahwa "dimensi penis secara signifikan berkorelasi dengan usia, tinggi, dan panjang jari telunjuk," namun bukan ukuran kaki.




3. Penis kita dua kali lebih panjang dari yang kita pikirkan

Banyak lelaki mungkin menggali hiburan dalam fakta ini: penis anda lebih panjang dari yang terlihat. Bahkan, sekitar separuh dari borongan panjangnya ditempatkan di dalam tubuh kita.


Anda barangkali berpikir, "Yah, tersebut tidak baik guna saya di sana," namun perlu tetap terhubung dengan saldo anatomi Anda, jadi barangkali yang terbaik ialah tetap.

Seperti yang bisa Anda lihat dari diagram di sini, massa jaringan ereksi merah muda - yang terdiri dari corpus cavernosum dan corpus spongiosum yang begitu agung - memanjang hingga ke wilayah panggul, menyusun semacam bumerang.

Saya tidak akan memakai salah satu di atas sebagai garis pick-up.

4. Mitos ukuran sepatu

Mari anda berbaring yang ini guna beristirahat, oke? Berdasarkan keterangan dari sebuah riset yang diterbitkan dalam jurnal BJU International, tidak terdapat korelasi antara ukuran sepatu dan panjang penis.

Meskipun studi yang lebih tua - yang diterbitkan pada tahun 1993 - mengejar bahwa panjang penis berhubungan dengan tinggi dan panjang kaki, itu ialah hubungan yang lemah, dan pengarang menyimpulkan, "Tinggi dan ukuran kaki tidak akan bermanfaat sebagai penduga panjang penis secara praktis. . "

Juga, International Journal of Impotence Research mengeluarkan studi Iran yang menggali korelasi lain. Mereka memutuskan bahwa "dimensi penis secara signifikan berkorelasi dengan usia, tinggi, dan panjang jari telunjuk," namun bukan ukuran kaki.

5. Cornflakes menahan melancap

Mereka tidak benar. Walau bagaimanapun, Dr. John Harvey Kellogg - mastermind sereal sarapan - bercita-cita bahawa mereka akan melakukannya. Dia mengejar produk-produk ini dan lain-lain kerana dia menganggap bahawa makanan biasa akan membuat orang Amerika menjauh dari "dosa" melancap.

Nasib baik, pada masa ini, pengeluar makanan mengalir sedikit masa untuk meyakinkan semua remaja untuk berhenti melancap. Dan, sekiranya ada keraguan, ia tidak membuat anda buta juga.

Jika susunan kecil ini menggelitik kesenangan anda, tahapan selanjutnya mungkin ialah merancang perjalanan ke Iceland dan mendatangi Iceland Phallological Museum. Ia didedikasikan untuk semua perkara yang berbau zakar; ia dibuka oleh Sigurður Hjartarson setelah diberi zakar lembu sebagai seorang lelaki.

Berdasarkan keterangan dari Hjartarson, "Mengumpul zakar sama dengan mengumpul apa pun. Kita tidak pernah boleh berhenti, kita tidak bakal pernah dapat mengejar, kita selalu boleh mendapatkan yang baru, yang lebih baik."

Atau, andai anda hendak melangkah lebih jauh, kita dapat mendatangi Restoran Guolizhuang di Beijing, China, yang mengutamakan diri dalam hidangan zakar dan buah zakar. Terserah anda.                      

6. 'Kayu pagi'

Kebanyakan lelaki mempunyai 3-5 ereksi setiap malam - majoriti semasa rehat REM, seperti pada kanak-kanak lelaki dalam rahim.


Juga dipanggil pembesaran zakar malam, masih belum jelas mengapa urusan itu berlaku. Walau bagaimanapun, satu teori adalah bahawa ia mungkin membantu mencegah pembedahan; ereksi menghalang kencing.

Pundi kencing yang sarat dikenali untuk mencetuskan saraf di daerah yang sama seperti mereka yang jatuh ke dalam ereksi. Tetapi kerana wanita merasakan sesuatu yang serupa  - pembesaran klitoris pada waktu malam - pencegahan pembedahan mungkin bukan semua jawapan.

Penjelasan yang berpotensi lain ialah bahawa rehat REM berkaitan dengan mematikan sel-sel yang menghasilkan noradrenalin di lokus coeruleus, yang sedang di batang otak. Sel-sel ini menghalang nada zakar. Oleh itu, dengan mengurangkan perencatan, zakar menjadi tegak.

Apa pun hujah di sebalik ereksi pada waktu malam, mereka boleh berguna sebagai alat diagnostik. Jika seorang lelaki mengalami kekangan mencapai ereksi ketika bangun namun menjadi tegak ketika dia tidur, itu ialah petunjuk bahawa terdapat masalah psikologi, daripada fizikal.

Walau bagaimanapun, jika dia tidak mendapat pendirian semasa tidur, masalah itu mungkin mempunyai sifat fizikal.

7. Satu pendirian terakhir

Oleh itu, kami telah memutuskan bahawa kami boleh mendapatkan pendirian dalam rahim dan tidur sekitar, tetapi ini mungkin lebih mengejutkan: pendirian kematian. Juga dipanggil malaikat hawa nafsu atau pendirian terminal, ia berlaku apabila selepas kematian.

Selalunya, ini berlaku kepada seorang lelaki yang mati kerana tergantung; semua saintis percaya bahawa ini mungkin disebabkan oleh tekanan jerat dalam minda yang kecil. Namun, juga diadukan berlaku kematian kesan luka tembak di kepala, kehancuran pembuluh darah utama, dan keracunan.


6. Anda boleh Mematahkan zakar anda

Kerana saya yakin kita sedar, tiada tulang dalam zakar anda, yang agak luar biasa untuk mamalia. Walau bagaimanapun, masih boleh Mematahkan zakar anda. Ini berlaku sangat kerap di sekeliling seks yang kuat, walaupun ia telah didokumentasikan untuk berlaku pada lelaki yang jatuh dari tidur dengan ereksi.

Keretakan zakar, sebagaimana diketahui, sebenarnya ialah perpecahan lapisan fibrosa dari corpora cavernosa, yang adalahjaringan yang menjadi tegang ketika dilebih-lebihkan dengan darah.


8. Jangan mempunyai otak
Kebanyakan lelaki mempunyai kawalan yang paling rendah apabila mereka merasakan ejakulasi. Ini adalah sebahagiannya kerana ia tidak melibatkan otak. Isyarat untuk ejakulasi datang dari penjana ejakulasi tulang belakang. Kawasan ini di dalam saraf tunjang menyelaraskan manfaat yang diperlukan.

Tentu saja, benak yang lebih tinggi memang mempunyai sejumlah masukan guna hal-hal ini - memikirkan urusan lain ialah cara yang familiar untuk menunda acara, contohnya - tetapi mur dan baut dari semua operasi dikendalikan di tulang belakang anda.




9. Penanam atau pertunjukan

Satu kajian terhadap 274 lelaki menunjukkan bahawa tiada hubungan antara panjang zakar lembut dan saiz erektil. Beberapa mulai kecil dan selesai besar (penumbuh), sementara sejumlah besar masa lembik dan melulu tumbuh sedikit masa tegak (persembahan-er).

Ada juga yang kecil di mana negara mereka berada, dan ada yang besar apabila lembut dan lebih besar. Ini adalah beg campuran.

Ia tidak mempunyai kaitan sedikit di luar bilik loker, tetapi saya fikir ia adalah baik untuk diketahui.

10. Sudut pembukaan

Pembentukan seorang lelaki boleh membawa ke semua arah. Lurus ke hadapan, kiri atau kanan, atas atau ke bawah, tidak ada yang betul atau salah.

Data ini datang daripada kajian yang mengukur 1,565 ereksi lelaki.

Pada gambar di bawah ini, andai zakar menunjuk langsung ke atas, tersebut diukur sebagai 0 darjah, dan bila tersebut mengarah ke depan (mendatar), tersebut akan menjadi 90 darjah:

    0-30 darjah - 4.9 peratus lelaki
    30-60 darjah - 29.6 peratus lelaki
    60-85 darjah - 30.9 peratus lelaki
    85-95 darjah - 9.9 peratus lelaki
    95-120 darjah - 19.8 peratus lelaki
    120-180 darjah - 4.9 peratus lelaki

Jadi, jika anda bimbang bahawa bab anda tidak mempunyai banyak kecondongan, anda tidak perlu bimbang - kita biasa. Walaupun anda berada dalam topik "normal", sekurang-kurangnya zakar adalah lurus; mereka boleh melengkung ke semua arah. Keluk sehingga 30 darjah masih dirasakan normal.



SEPULUH HAL YANG HARUS DI KETAHUI TENTANG PENIH LELAKI SEPULUH HAL YANG HARUS DI KETAHUI TENTANG PENIH LELAKI Reviewed by Info Terupdate on October 22, 2018 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.